1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Hey please check out our new forum Suggestions and Ideas found in the area "The Bay" - as we love all your ideas and want to collect them in one place, - please use it going forward. :) Thanks already for helping to make Battle Bay an even better experience. Remember: If your idea already exists - simply add your comment or like to an existing one so we avoid duplicates.
    Dismiss Notice

Bug event 6/02/2019

Discussion in 'Bugs, Issues & Inquiries' started by Oudaaa, 7 Feb 2019.

  1. Oudaaa

    Oudaaa New Member

    Joined:
    6 Feb 2019
    Messages:
    1
    Dear Support,
    Please ask by mail for the british version :
    J’adore ce jeu, les bugs sont tolerables sauf pendant les événements (limités dans le temps).
    Gros bug en plein évent tout à l’heure et impossible de me reconnecter pendant la fin d’apres-midi (France) et de finir l’event !
    Je me retrouve comme sûrement plusieurs personnes avec des tokens à ne savoir qu’en faire comme je n’ai pu effectuer aucun échange et lésé :par le jeu, par le Game play, par l’équipe de dev’ avec seulement mes yeux pour pleurer.
    Je suis désagréablement surpris et en tant que membre de la communauté (faisons fis de l’ancienneté, des paiements, etc.) je demande :
    - des explications
    - de quoi voir 20 tokens afin de faire quelque chose de mon reste (j’en ai 19 du fait du bug)
    - Que ce genre de cas de figure soit pris en amont par une équipe de Rovio : une des plus grandes boîtes d’entertainment qui se trouve à la rue pour un simple bug !

    Votre support est suffisamment mal indiqué et référencé pour que j’y revienne. Vous savez me joindre pr mail etc (trop d’informations requises pour ne poster qu’un message, je demande à la CPE si ça vaut le coup).
    Je vous aime bien tout de même, dans la mesure où vous répondez à ma requête et à la manifestation de mon mécontent.
    Oudaaa
     
  2. Redneck Messiah

    Redneck Messiah Well-Known Member

    Joined:
    28 Oct 2018
    Messages:
    581
    Location:
    Damage Depot
    Dear Media,
    Please ask by mail for the British version of:
    I love this game, the bugs are tolerable except during events (time-limited).
    Big bug in full swing just now and impossible to reconnect during the late afternoon (France) and finish the event!
    I would like to know more about: pthe game, by Game play, by the team of dev 'with only my eyes to cry.
    I am unpleasantly surprised and a member of the community I ask:
    - explanations
    - enough to see 20 tokens to go with my rest
    - That this kind of scenario is taken up by a team of Rovio: one of the largest boxes of entertainment on the street for a simple bug!

    Your support is poorly indicated and referenced for me to come back. You know how to contact me by mail etc (too much information required to post a message, I ask CPE if it's worth it).
    I love you all the same, to the extent that you answer my request and the manifestation of my displeasure.
    Oudaaa

    Translated.
     

Share This Page