1. Hey please check out our new forum Suggestions and Ideas found in the area "The Bay" - as we love all your ideas and want to collect them in one place, - please use it going forward. :) Thanks already for helping to make Battle Bay an even better experience. Remember: If your idea already exists - simply add your comment or like to an existing one so we avoid duplicates.
    Dismiss Notice

Problems with guild rivalry rewards

Discussion in 'Bugs, Issues & Inquiries' started by Kazuyasama, 23 Nov 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kazuyasama

    Kazuyasama New Member

    Joined:
    22 Nov 2017
    Messages:
    4
    Bonjour hier 22/11/2017 je n ai pas reçu ma récompense de rivalité de guild... En effet ma guild pkn a fini 2eme du classement de ce fait j aurai du avoir 21000jetons de guild pourtant je n ai rien eu...
    De plus je suis dans la guild depuis le début et J ai participé à tes les quêtes donc pouvez vous arranger ça et faire en sortes que je reçois mes jetons.. Merci de avanve
     
  2. Ash KOT

    Ash KOT MVP

    Joined:
    30 Aug 2017
    Messages:
    2,100
    Bonjour!
    Please note this is an English speaking forum, so please try not to post in French :)

    As for your problem, have you tried closing the application and reopening it?
    This fixed my problem as same happened to me!
     
    The Grim Repair likes this.
  3. Kazuyasama

    Kazuyasama New Member

    Joined:
    22 Nov 2017
    Messages:
    4
    [QUOTE = "Ash KOT, post: 77198, membre: 12288"] Bonjour!
    S'il vous plaît noter qu'il s'agit d'un forum anglophone, alors s'il vous plaît essayez de ne pas poster en français :)

    En ce qui concerne votre problème, avez-vous essayé de fermer l'application et de la rouvrir?
    Cela a réglé mon problème comme cela m'est arrivé! [/ QUOTE] désolé je ne sais pas parler anglais et oui j ai tout essayé mais rien a faire, je n ai rien reçu ... Je suis vipère et je dépense beaucoup dans le jeu de plus j ai peur que la fois que ça recommence ... Donc peut vous arranger cela?
    [QUOTE = "Ash KOT, post: 77198, membre: 12288"] Bonjour!
    S'il vous plaît noter qu'il s'agit d'un forum anglophone, alors s'il vous plaît essayez de ne pas poster en français :)

    En ce qui concerne votre problème, avez-vous essayé de fermer l'application et de la rouvrir?
    Cela a réglé mon problème comme cela m'est arrivé! [/ QUOTE]
     
  4. Kazuyasama

    Kazuyasama New Member

    Joined:
    22 Nov 2017
    Messages:
    4
    Pouvez vous régler mon problème ??
     
  5. Ash KOT

    Ash KOT MVP

    Joined:
    30 Aug 2017
    Messages:
    2,100
    Please contact Rovio support:
    https://support.rovio.com/hc/en-us/requests/new
     
    The Grim Repair likes this.
  6. TheFixer27

    TheFixer27 Well-Known Member

    Joined:
    6 Sep 2017
    Messages:
    2,155
    Occupation:
    A boat
    Location:
    My phone
  7. TheFixer27

    TheFixer27 Well-Known Member

    Joined:
    6 Sep 2017
    Messages:
    2,155
    Occupation:
    A boat
    Location:
    My phone
    ENGLISH ONLY
    Battle Bay is available worldwide, and that means there are a lot of different people hanging around here from different places where different languages are spoken. Since the forum is all about sharing experiences and info with fellow battlers, we have to choose a lingua franca so anyone can join the conversation and everyone understands (including us). For these reasons, please only post and reply in English.


    That's what @Bennunator ,one of the moderators said ;)
     
  8. The Grim Repair

    The Grim Repair Community Manager

    Joined:
    26 Sep 2017
    Messages:
    860
    I think it's fine to help when you can and point people in the right direction even if we want the main discussion to of course be in English so everyone can follow it.
    I will close this one now as the correct help was given - thank you @Ash KOT for that.
     
    DrFrog and Ash KOT like this.
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page