1. Hey please check out our new forum Suggestions and Ideas found in the area "The Bay" - as we love all your ideas and want to collect them in one place, - please use it going forward. :) Thanks already for helping to make Battle Bay an even better experience. Remember: If your idea already exists - simply add your comment or like to an existing one so we avoid duplicates.
    Dismiss Notice

Guild fleet request bug

Discussion in 'Bugs, Issues & Inquiries' started by envylife, 14 Apr 2018.

1. envylife

envylife Well-Known Member

The Guild fleet request button is a great addition to this game, but it seems buggy. Here are my observations

1. When I press the guild fleet request button and go into battle, the request doesn't always stick. Frequently when I come out of a string of battles I see the fleet request button green again.

2. I'm pretty sure the fleet request disappears after some time, but I also see guild members with multiple fleet requests in the guild chat room.

3. After a member is in a fleet I still see a fleet request for them in the guild chat room. This may be a result of #2.

It's important to get these ironed out, particularly because this is the best workaround to the Next Battle Button suppressing fleet notifications between matches.

EyesTv likes this.
  2. EyesTv

EyesTv Member

Occupation:
    Play BB
    [QUOTE = "envylife, post: 123406, membre: 8512"] Le bouton de demande de la flotte de la guilde est un excellent ajout à ce jeu, mais il semble buggé. Voici mes observations

1. J'appelle sur le bouton de la demande de flotte de guildes et que je me déchire au combat, la demande ne tient pas toujours. Souvent, quand je sors d'une série de batailles, je vois à nouveau le bouton vert de la demande de flotte.

2. Je suis presque certain que la demande de flotte disparaît après certain temps, mais je vois également les membres de la guilde avec plusieurs demandes de flotte dans la salle de discussion de la guilde.

3. Après un membre est dans une flotte, je vois toujours une demande de flotte pour eux dans la salle de discussion de la guilde. Cela peut être le résultat de # 2.

Il est important de régler ces problèmes, en particulier parce que c'est la meilleure solution au bouton "Next Battle" qui supprime les notifications de la flotte entre les matchs. [/ CITATION]
    Yes I noticed this and it is very enervant, limit the button of fleet is used for nothing. :/

Share This Page