1. Hey please check out our new forum Suggestions and Ideas found in the area "The Bay" - as we love all your ideas and want to collect them in one place, - please use it going forward. :) Thanks already for helping to make Battle Bay an even better experience. Remember: If your idea already exists - simply add your comment or like to an existing one so we avoid duplicates.
    Dismiss Notice

connexion impossible aprés maintenance serveur le 05/09

Discussion in 'Bugs, Issues & Inquiries' started by Zobizefly, 6 Sep 2017.

1. Zobizefly

Zobizefly New Member

Salut à tous !
    Hier, en pleine partie, le serveur a crashé avec le message "serveur en maintenance".
    Depuis, impossible de pouvoir se connecter ou de relancer le jeu. Ça fige à l’écran de connexion en début de barre de chargement à l'étape "connexion"...
    En passant par le store j'ai vu qu'une MAJ étais dispo, je l'ai faite, rien de mieux.
    J'ai vérifie ma connexion internet est parfaite et mon compte google play fonctionne.
    Au niveau 31 vous comprendrez ma frustration !o_O
    merci pour votre aide

2. Zobizefly

Zobizefly New Member

the game won't start no more since a server maintenance yesterday morning.
    it was crashing during a game and i can't be able to connect since. I tested several times my internet connexion and my Google play account but it still doesn't work.
    I made the update 2.4.15113 yesterday evening but nothing to do... it blocks at the launch screen at "connexion" step !
    I don(t understand what happened and i really need help plz.
    Thanks in advance for your reply.
    I make an effort to write this in english ;)

3. disorder

disorder Active Member

salut,

a par desinstaller reinstaller, utiliser un ccleaner pour nettoyer le cache. ta progression est liée a ton comple google jeu, donc pas de risque de perdre ton lvl 31.
    Ca devrait peut etre etre suffisant...

4. Bennunator

Bennunator Moderator

Does it work yet? On what device are you playing?

5. Zobizefly

Zobizefly New Member

Ca ne fonctionne toujours pas. j hésite a dés/réinstalle. est-ce sur de ne pas perdre ma save ??
    I play on tablet android logicom element tab 1042... cheap one but clean... it used to work since long time and still working pretty good.
    block at "connexion". Zobizefly is my pseudo in game too is it can help

6. disorder

disorder Active Member

Si ton comptd est connecté aucun risque

7. Zobizefly

Zobizefly New Member

J ai désinstallé et réinstallé deux fois. Toujours le mm bloquage à la connexion ça commence à me rendre chèvre. Je ne me serais pas fais ban j espère !? Suis toujours courtois et je pense qu il existe un message qui t en informe quand tu te connecte ! Tristesse.... a vrai dire il m est mm impossible de commencer une nouvelle partie en fait !
    :(

8. Zobizefly

Zobizefly New Member

Incidents clos ça refonctionne !!!! Merci à vous !!! J ignore comment mais la technologie a ces raisons, que la raison ignore.
    Et pour conclure avec mon délire bilingue :
    Thx all for your support and interest !

9. ColdOne

ColdOne Active Member

Just translate it to english so everybody can read it.

Share This Page