1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Hey please check out our new forum Suggestions and Ideas found in the area "The Bay" - as we love all your ideas and want to collect them in one place, - please use it going forward. :) Thanks already for helping to make Battle Bay an even better experience. Remember: If your idea already exists - simply add your comment or like to an existing one so we avoid duplicates.
    Dismiss Notice

Can't log in my account. Please help!!!

Discussion in 'Bugs, Issues & Inquiries' started by Dank Dan, 1 Aug 2017.

Tags:
  1. Dank Dan

    Dank Dan New Member

    Joined:
    1 Aug 2017
    Messages:
    1
    Hi Battle Bay!
    I have been playing this game for a while and have reached 23 level. Account name Dank Dan.
    So i created a new email and then created a new Battle Bay account.name is -Ok.
    And now i can't log back in my main account Dank Dan.
    When i try to change account it says "looks like you have played this game, want to restore your game progress" or something like that. I tryed to press "Yes" i log in account -Ok not Dank Dan, then i tryed to do it again and press "No" but i log in -Ok not Dank Dan.
    PLEASE HELP ME! i have donated to this game and i don't want to lose it for nothing.
    Edit: Ok i fixed it my self i had to delete the game and then log in the account.
     
    Last edited: 1 Aug 2017
  2. Jerem18

    Jerem18 New Member

    Joined:
    30 Jul 2017
    Messages:
    5
    [QUOTE = "Dank Dan, poste: 37495, membre: 11105"] Bonjour Battle Bay!
    Je joue à ce jeu depuis un moment et j'ai atteint le niveau 23. Nom du compte Dank Dan.
    J'ai donc créé un nouvel e-mail, puis créé un nouveau compte Battle Bay. Le nom est -Ok.
    Et maintenant, je ne peux pas me connecter à mon compte principal, Dank Dan.
    Lorsque j'essaie de changer de compte, il dit: "on dirait que vous avez joué à ce jeu, souhaitez restaurer votre progression de jeu" ou quelque chose comme ça. J'ai essayé d'appuyer sur "Oui" Je me connecte au compte -Ok Dank Dan, puis j'ai essayé de le faire à nouveau et appuyez sur "Non", mais je me connecte -Ok not Dank Dan.
    AIDEZ-MOI, S'IL VOUS PLAÎT! J'ai fait un don à ce jeu et je ne veux pas le perdre pour rien.
    Edit: Ok, je l'ai réparé à moi-même, j'ai dû supprimer le jeu, puis me connecter au compte.
    [/CITATION]
    Bonjour
    J'ai exactement le meme problème que toi moi j'étais niveau 29 et impossible de retrouver ma partie apres avoir connecté un autre compte google play ,j'ai envoyé un message au support battle bay et j'attends une reponse et une solution
     
  3. Helius Maximus

    Helius Maximus Active Member

    Joined:
    25 Apr 2017
    Messages:
    255
    Occupation:
    PM
    Location:
    Monterrey, NL, MX
  4. Jerem18

    Jerem18 New Member

    Joined:
    30 Jul 2017
    Messages:
    5
    Cool merci
    Il faut aller dans parametre android/application/ battle bay/stockage/effacer les données
     
    Helius Maximus likes this.

Share This Page