1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Hey please check out our new forum Suggestions and Ideas found in the area "The Bay" - as we love all your ideas and want to collect them in one place, - please use it going forward. :) Thanks already for helping to make Battle Bay an even better experience. Remember: If your idea already exists - simply add your comment or like to an existing one so we avoid duplicates.
    Dismiss Notice

Nouvelle chaine Video ( Diamantik Team RDO )

Discussion in 'The World of Battle Bay' started by Diamantik, 29 Jun 2017.

  1. Diamantik

    Diamantik New Member

    Joined:
    29 Jun 2017
    Messages:
    2
    Salut tout le monde,

    je viens ici pour partager ma nouvelle chaine fraichement créer, je vais essayé de faire au moins 4 vidéo par semaine, j’espère que ça vous plaira, n’hésitez pas a vous abonner et a partager et pour ceux qui ont mon niveau d'infamie et qui souhaite être sur une de mes vidéos n’hésitez pas a m'ajouter pour qu'on joue ensemble ;)

    https://www.youtube.com/channel/UCkLlCs3U1GjJvYQF20gE1jg
    ------------------

    I come here to share my new chain coldly to create, I go tried to make at least 4 video per week, I hope that you will like that, do not hesitate have to subscribe you and have to share and for those which have my level of infamy and which wishes to be on one of my videos do not hesitate has to add me so that one plays together

    https://www.youtube.com/channel/UCkLlCs3U1GjJvYQF20gE1jg



    Diamantik #RRBMTRVL
     
    Last edited: 2 Jul 2017
    Nof likes this.
  2. Nof

    Nof New Member

    Joined:
    23 May 2017
    Messages:
    23
    Nice job !
     
    Diamantik likes this.
  3. Joey who

    Joey who Well-Known Member

    Joined:
    11 Jun 2017
    Messages:
    3,724
    Il s'agit d'un forum en anglais seulement. Veuillez utiliser un traducteur après vos messages. Une bonne vidéo en passant!

    (This is an english only forum. Please try using a translator after your messages. Nice video by the way!)
     
  4. Diamantik

    Diamantik New Member

    Joined:
    29 Jun 2017
    Messages:
    2
    il y a un forum français?
     
    Last edited: 3 Jul 2017
  5. Nof

    Nof New Member

    Joined:
    23 May 2017
    Messages:
    23
    nop
     

Share This Page