1. Hey please check out our new forum Suggestions and Ideas found in the area "The Bay" - as we love all your ideas and want to collect them in one place, - please use it going forward. :) Thanks already for helping to make Battle Bay an even better experience. Remember: If your idea already exists - simply add your comment or like to an existing one so we avoid duplicates.
    Dismiss Notice

Je ne gagne plus d'étoile!!!

Discussion in 'Bugs, Issues & Inquiries' started by Akyrias, 27 Jan 2018.

1. Akyrias

Akyrias New Member

Bonjour, depuis quelques jours je ne gagne plus aucune étoile dans mes parties?
    Quel en est la raison?
    Merci

2. TheAntiSnipe

TheAntiSnipe Moon's haunted

English only;)
    The forum is a place for people of all nationalities, so please use Google Translate to post messages, so that everyone can read them:)

Also, what you're experiencing is an infamy "debuff" that occurs after losing more than 800 infamy from your overall highscore.

Translation:
    Le forum est un endroit pour les personnes de toutes les nationalités, alors merci d'utiliser Google Translate pour poster des messages, afin que tout le monde puisse les lire. Et désolé pour mon mauvais français:(

En outre, ce que vous éprouvez est un «debuff» d'infamie qui se produit après avoir perdu plus de 800 infamie de votre meilleur score global.

Share This Page