1. Hey please check out our new forum Suggestions and Ideas found in the area "The Bay" - as we love all your ideas and want to collect them in one place, - please use it going forward. :) Thanks already for helping to make Battle Bay an even better experience. Remember: If your idea already exists - simply add your comment or like to an existing one so we avoid duplicates.
    Dismiss Notice

Bug in my account

Discussion in 'Bugs, Issues & Inquiries' started by BooM, 24 Jul 2017.

1. BooM

BooM New Member

Hola Tengo un problema en mi cuenta en cada batalla que gané no doy estrellas y tengo misiones de estrellas, oro y azúcar es mucho menos que el ganador. Bueno, gracias y espero que puedas resolver

2. BooM

BooM New Member

3. BooM

BooM New Member

4. BooM

BooM New Member

[​IMG] Screenshot_20170724-115214.png

Attached Files:

5. Helius Maximus

Helius Maximus Active Member

Occupation:
    PM
    Compañero, parece que el sistema te ha detectado como un jugador que hace trampa y pierde infamia a propósito. Este cambio se hizo en la última actualización de la aplicación y ahora si quieres volver a obtener tus recompensas debes regresar a cerca de tu máxima infamia previamente obtenida, o bien esperar a que terminen dos temporadas para que el sistema te pueda ubicar en tu nuevo nivel de infamia. Trata de subir infamia, por la infamia de los otros barcos que muestras en las imágenes, supongo que a los 1700 puntos de infamia volverás a obtener recompensas. Para saber esto a ciencia cierta deberías contactar al soporte técnico de Rovio o preguntarle directamente a alguno de los administradores que estén en línea, claro que para que te respondan deberás preguntarles en inglés.

Saludos.

6. BooM

BooM New Member

I have not lost infamy on purpose, no one loses on purpose is assumed q if I add a shield ami boat gives me more pv and defense points and my boat is in the same defense q if I did not use it since last week with that problem

7. BooM

BooM New Member

[​IMG] Screenshot_20170724-200327.png

Attached Files:

8. Helius Maximus

Helius Maximus Active Member

Occupation:
    PM
    You will only get defense points if you train Brock and any other crew member that have defense habilities. Also if you buy defense perks and add them to your shield. In the images you are showing, you have life perks on your shield.

People did lose on purpose, that is why this messure was implemented. If you did not do that, then you are one of the colateral damage of the corrective action taken.

* Si no entiendes inglés, usa el google translator.

Share This Page